Follow us

nah.. meh singgah!

Selasa, 25 Mac 2014

CATATAN HIDUP SEORANG POST-GRADUATE (keh keh keh keh...)

Nikmatnya belajar sambil bekerja sekarang... 

Fuhhhhh...

Pagi-pagi masuk pejabat.....

Siapkan urusan orang yang memerlukan...

Kadang2 buat fotoshop untuk program yang akan datang.... 

Tak menang tangan weii...


Petang pulak... Mengadap jurnal dan buku yang memang bukan bidang aku pun masa buat degree dulu.....

Jujurnya memang aku tak tahu satu benda habuk pun!

Tapi tak tahu la jadi tahu....

Baca baca baca baca dan baca...

Datanglah ilmu nanti....


Petang pulak main futsal...

Dapat jugak turunkan berat badan...

Kuarkan peluh...

Perut dah makin buncit....

Macam mana nak kawen ni perut dah naik...

Esok-esok kalau bini jaga lagi la sihat nanti....


Malam pulak sambung lagi blaja....

2 jam...

Siang 2 jam...

Malam 2 jam....

Semoga istiqomah...

Doakan aku istiqomah jugak K....

Jam 9pm sambung dengan kawan2 grup supervision...

Alhamdulillah, walaupun semua dah dewasa, tapi gua punya kowtim...

Pergghhhhhhh..... Sempoi...

SV kitorang pun...

Asal jumpa je bincang pasala study...

Bagi tips...

Memang dia membakar jiwa la...

Kalo rasa mcm malas2 tu, jumpa dia terus tetibe je rasa bertenaga...

Energetic...

Dalam kepala balik ni, nak spent untuk ni untuk tu... 

Tengah makan, tengah lepak kat bilik sv, tengah main futsal...

SV aku main futsal sesama2, SV ko orang ada x?

Ko haadddo!? Hehe...




Alhamdulillah..

Sekali lagi Tuhan tu sibukkan hambaNya daripada perkara yang melalaikan...


Aku ingat lagi masa aku doa lepas semayang...

Aku mintak dengan Tuhan, kalaulah sambung belaja ni boleh bantu agama Dia, maka mintaklah aku disambungkan blaja,,,

Kalau sebaliknya, baik tak payah la....

Mintak mudahkan segala macam urusan...


Aku bersyukur dengan apa yang aku ada...

Tak mewah sangat...

Kerja biasa2 je...

Tapi kau tahu aku suka dengan apa yang aku buat..

Aku tak hipokrit dan aku tak berusaha untuk hipokrit...

Yang aku tahu, aku buat apa yang aku minat dan suka...

Semoga korang pun macam tu jugaklah ya..

Insyaallah...


Seeru 'ala barakatillah :-)


1 ulasan:

NajwaNai'lahNaqiuddin ♥ ♥ berkata...

Semoga Allah redha dgn setiap usaha keranaNya. Insya-Allah.